duminică, 18 iulie 2010

Centrul comunei Băniţa, înfrumuseţat cu banii dintr-un proiect de mediu

25.11.2009 Sursa articolului : http://www.ecomunitate.ro/Centrul_comunei_Banita,_%25C3%25AEnfrumusetat_cu_banii_dintr-un_proiect_de_mediu(16768).html

Primaria comunei Banita din judetul Hunedoara a reusit sa înfrumuseteze centrul localitatii cu fonduri obtinute printr-un un proiect de mediu. Însa proiectele de modernizare ale comunei hunedorene nu se opresc aici. Edilii vor sa acceseze si fonduri europene pentru ca sa mai rezolve din problemele comunitatii.


„Am reusit sa câstigam finantare pentru un proiect depus pe Mediu, în valoare de 5 miliarde de lei vechi. Cu aceste fonduri am amenajat un parc cu gazon si pomi ornamentali, am construit o fântâna arteziana, o filigorie si am amplasat stâlpi ornamentali, tobogane pentru copii si bancute”, a declarat primarul comunei, Ionel Burlec. Parcul a fost amenajat în curtea unde se afla Primaria si Caminul Cultural, pentru ca nu a fost identificat un alt teren din proprietatea statului care sa aiba dimensiunile necesare. Proiectul a fost depus anul trecut, a primit aprobare în acest an, iar executia lui a durat doar 6 luni. Si pentru ca vremea a fost destul de frumoasa, edilii au pus deja în functiune fântâna arteziana, care pe timpul noptii este iluminata.

Teren de fotbal, creșă și un festival al tradițiilor locale


Edilii mai au însa si alte planuri de dezvoltare a comunei. „Pe Ordonanta 7 am depus un proiect pentru finantare, în valoare tot de 5 miliarde de lei vechi, pentru a face posibila amenajarea unui teren de fotbal în partea de sus a comunei”, a mai spus primarul Burlec. De asemenea, tot cu fonduri structurale reprezentantii administratiei publice locale din Banita vor sa amenajeze drumul, sa construiasca o cresa si sa puna bazele unui festival al traditiilor momârlanesti. „Am solicitat 2,5 milioane de euro, conform proiectului si sper sa primim finantare. Deja a fost efectuata vizita în teren de catre reprezentantii finantatorului si am trecut cu brio de aceasta etapa”, a mai spus Ionel Burlec.

Niciun comentariu: